6 Ağustos 2008 Çarşamba

Yasemin Mori yükseliyor!


Müzik piyasasına şaka gibi bi giriş yapan güzel kız.. Belki çok değişik yükselen olmuştur şu ana kadar Türkiye'de şarkıcılık, sanatçılık kavramına ama Yasemin myspace'den girdi kanımıza, üç dakikalık bir kliple hepimizin aklını aldı, üç şarkıyla sabırsızlığımız arttı ve albüme özlenmiş sevgili gibi sarıldık.

Onu farklı yapan şeylerden biraz bahsedelim; öncelikle Türkçe'yi çok esnek ve güzel kullanmış, şarkı sözlerinde buram buram hissedilen ironiler aynı zamanda can acıtan voltranlara dönüşüyor. Şarkılardan aldığımız sofistike tat bunlardan besleniyor sanırım. Tabii ki ses rengi fazlasıyla güzel, harika da bir görüntüyle çıktı karşımıza ama onu kalbi kırık şarkıcı kadın modelinden ayıran sadece arkada kullandığı gitarlar, saksofonlar değil. Dipsiz kuyulara indiren Aptal, yükselmesiyle ağzımıza Showbiz tadı çalan Yeniler ve tabii ki Mutsuz punk ve tabii ki Kuzgun, Arjantin, Konuşmak, Aslında bir konu var; hepsi, her şey, bu kız beklentilerimizi yükseltiyor.

Umutlu olmak istiyorum Ankara sevgisiyle ayrıca kalbimi kazanan bu kız için. Geçen tv'de bir söyleşisini izledim aslında: sözleri toy, kendisi kekeme gibi göründü gözüme konuşurken ama heyecanına vermek istiyorum şu aralar.. 3-5 ay önce kariyeriniz için ne yapacağınızı düşünürken, insanları size taparken buluyorsunuz bir anda.. Kim olsa kekelerdi sanırım. Bir de üzüntüm var şahsi olarak. Masstival'in ilk gününün Stereophonics'e kadar olan kısmını uzun bir süre göremeyeceğimi bildiğim birisine tercih edince ilk konserini kaçırmış oldum.. Ha şimdi olsa aynı tercihi yapardım o ayrı ama bu konseri saymamış olsak güzel olmaz mı? Olmaz dimi.
Official olmasa da şöyle bir site var kendisi için, bütün şarkıları da dinleyebileceğiniz:

Hiç yorum yok: