16 Ağustos 2008 Cumartesi

Soğuk oyunlar zamanı

Chris'in saçları kıvır kıvırdı. Arkadaşlar daha bi arkadaş, müzikler daha bi heyecan vericiydi. Radyo Odtü'den şarkılar keşfedilir, haberleşmek için telefonlar 10'a kadar anlam verilmiş şekilde çaldırılırdı. Koleje saçma sapan adamların çoğalttığı kopya cd'lerden almak için okul sonrası kulaklıklar paylaşılmış şekilde yürünürdü.

Ben Staind'den yana kullanmıştım o günkü cd hakkımı yanlış hatırlamıyorsam. Break The Cycle gerçekten çok güzel albümdü. Yok yok sanırım yanlış hatırlıyorum, 3 cd'yi de Can'la ikimiz de almıştık, biri Break The Cycle'dı ondan çok eminim, hatırlamadığım teki ne şimdi çok merak ettim. Diğeri de Parachutes'tu. Break The Cycle'a sardığımı hatırlıyorum direkt, özellikle dersane sabahları iyi gaza getiriyordu. Can sürekli Parachutes'tan bahsediyordu, bi süre sonra ona da şans vermeye karar verdim. İyi ki de vermişim, Coldplay'in en güzel zamanlarını kaçıracakmışım yoksa ve hayatın.

Chris'in saçları yine kıvır kıvır bugün. Ama bir stilistin tavsiyesi üzerine olduğu kesin. Coldplay yine albüm çıkardı, stüdyo nimetleriyle dolu, duygu yoğunluğunun az olduğu. İşin ilginci Staind'in albümü de dün düştü daha nete. Ondan da çok bişey beklemiyorum, indirmiş olmama rağmen. Artık arkadaşlardan da bir şeyler beklenmiyor zaten bu devirde. ''Görmezlikten gelebiliyor'' eskiden bir şarkı için 4-5 defa çaldıran adamlar.

Zaman sallanıyor, pastel zarlar dönüyor..


Coldplay Live At Rockefeller Music Hall

1- "Trouble (Live @ Rockefeller Music Hall)"
2- "Shiver (Live @ Rockefeller Music Hall)"
3- "Sparks (Live @ Rockefeller Music Hall)"
4- "Yellow (Live @ Rockefeller Music Hall)"
5- "Everything's Not Lost (Live @ Rockefeller Music Hall)"

indir

Hiç yorum yok: