14 Ağustos 2008 Perşembe

Siesta

Öğle yemeği kavramını sevmiyorum. Sabah zaten fazla olan enerjimizi kahvaltıyla güçlendiriyoruz, bir de öğle sıcağında ağır ağır yemekler yemenin mantığı ne?! Ama öğle uykusuna kesinlikle hayır demem. Üzerinize örtü çekmeden kanepeye kıvrılmanın mayışıklığını başka hiç bişey veremez. Hele bi de arkaya Kings Of Convenience, Seabear karışık bir playlist attınız mı arada uyanıp uyanıp şarkıya eşlik edersiniz. Adamlar yurtdışında öğle uykusu almadan iş yapmıyorlarmış Mevsim sağolsun ballandıra ballandıra anlatmıştı, en güzeli zaten. Türkiye'ye de bunu getirecek yöneticiler varsa oyum hazır şimdiden. (Abartma)

Niye mi böyle ballandıra ballandıra uyku anlatıyorum. Taşınma, yaz okulu dersleri, vizeleri, fatura açtırma falan derken her gün asker gibi 7-8de uyanıyorum. Bloga da başlarken Sabah Şekeri gibi bir konsept planlamıyordum, ama sabah nette surf yapınca bu kızları koyayım dedim madem. Şimdi okulun lab'ındayım mesela ve gidip şekerleme yapmamın imkanı yok, öğlen Deprem dersinde ayık olmam lazım.

Neyse bi şarkı yollayım bu kadar geyikten sonra. The Dandy Warhols -Sleep

Hiç yorum yok: