12 Ocak 2009 Pazartesi

Big Mouth Strikes Again!

Hayattan kaçış yok. Blogu ne kadar çok sevsem de, sürekli paylaşmak istesem de zaman zaman ara vermek zorunda kalıyor insan. Bu sefer ki bahanemiz finaller. Oysa yılbaşından sonra çok gaza gelmiştim, her playlist neredeyse 50'ye yakın indirildi. Umduğumdan, beklediğimden çok daha iyi ve güzel rakamlar bunlar. Bakalım bu iki hafta idare edelim birbirimizi sonra eminim bir sürü materyal paylaşırız.

Hayatı uzun bir süredir kaçıran başka bir insanoğlu da Amy Winehouse. Daha önce uyuşturucular hakkında bişeyler yazmıştım, Amy için ne kadar üzüldüğümü belirtmiştim. Amy ise ders almış gibi görünüyor artık. 2009 başladığından beri uyuşturucu kullanmadığını ve kendini çok iyi hissettiğini açıklamış muhteşem sesli kadın.

''Elime gazeteleri aldım ve kendi halimden korktum'' diyerek uyuşturucuyu bundan sonra eline almayacağını açıklamış Amy Hanım ve fanlarına sevindirici haberi vermiş, buyrun kendi cümleleriyle okuyun:

"All I've done is read books, sunbathe and drink cocktails. But it's made me feel like concentrating on my career again.

Most nights I've done a few songs on the piano for a laugh but I'm starting to think about recording again. I want to capture how happy I am right now in some new songs."

Güzel bir haber diyorum ve sizi yeni ve güzel bir bloga yönlendiriyorum aynı konuyla ilgili.
http://jazzilebinbirses.blogspot.com/2009/01/amy-amy-amy.html

3 yorum:

guccilittlepiggy dedi ki...

En önemli konuya değinmemişsin, kendisinin yeni bir sevgilisi var. Ki en önemli sebep:)

Unknown dedi ki...

Ben de 2009 başından beri alkol almıyorum. 15 gün olmuş. Kendimi daha iyi hissettiğim söylenemez fekat.

jazz dedi ki...

biraz geç bir teşekkür mesajı olacak ama finaller sınavlar tez şu bu bahanem olsun :)