16 Ocak 2009 Cuma

Benimle paylaşmak ister misiniz?

Blog yazmaya başlamadan önce bloglarla çok ilgilenen bir insan değildim. İnsan günlük yaşantısını devam ettirirken -özellikle yalnızsa ve dışarı ev tercihi yaptığında ev ağır basıyorsa- gazete, tv, mizah dergileri, müzik dergileri ve internetin (ekşi sözlük çoğunlukla) yeterli olduğunu düşünüyor çoğunlukla. Hayat ilerlerken zamanın aktığını hissetmek, o günleri yaşadım demek sanırım amacımız.

Sıradanlaşan yaşantıda sıradanlığı gidermek için çocuk yaptığımızda, o çocuğa geçmişi anlatma hevesimiz herşey. Herkes annesi, babası geçmişte kendiyle bağdaştırabileceği bir şeyler yaptıysa övünmez mi? Örneğin babam 20li yaşlarında U2'yu keşfetmiş, onlarla büyümüş olsa bana nasıl haz verirdi anlatamam herhalde. Benim çocuğumun da aynı şeyleri bir Radiohead veya Muse için söylemesini isterim ya da Kadıköy'de kalede Pancu varken Fb'yi nasıl yendiğimizi ve o sırada ne hissettiğimi gururla dinlemesini isterim benden. Aceto'nun kendi çocuğuna Milan forması giydirip fotoğraf çekmesi gibi bir şey, geçmişinde olanı evladına aktarmak, eninde sonunda buraya çıkıyor yollar.

Konuyu bağlayamayacağımı biraz kestirdikten sonra şunu söylemeliyim. Bu yazıda olduğu gibi kişisel yazılar bloglarda çok daha değerli artık benim için. Çoğu blogu dolaştığımda -özellikle müzik bloglarında- bir ruhsuzluk, bezmişlik görüyorum. Link'i koy ve git. Her şey bu mu? Bu yazıyı okuyan kişi sayısı belki buradan download yapan insanların yarısı kadar bile olmayacak mesela. Çoğu kimse altta link var mı ona bakacak ve şimdiden söylüyorum ki altta link var. Güle güle dinleyiniz.

Orta yaş krizine girmiş bir adam gibi konuştum ne güzel. Bugün çok fena mutlu olmam lazım aslında, bitirme tezimi de verdim, okulun bitmesine bir adım daha attım. Ödediğim diyetler bir yere varacaksa emin ol yaşadığım hiç bir şey için sövmeyeceğim yukarıdaki, eğer varsan. Diyetleri boşuna verdiysem de canın saolsun adamım, hayatın adil olmadığını önceden öğrenmiştim. Neyse yukarıdaki sana kimseyi şirk koşmak istemem ama şimdi bloga koyacağım bu 31 dakika 1 saniyelik müzik demeye bin şahit isteyen müzik ötesi şeyi arkadaşlarımla, okuyanlarla paylaşacağım izninle. Bunu yapan gerçekten insan olamaz o bakımdan söylüyorum.

Bach - French Overture - Harpsichord - (Complete)

Hiç yorum yok: