7 Ağustos 2009 Cuma

jj - jj n° 2



Sarışın sevmem, soğuktan nefret ederim ama neden hayallerimin ülkesi İsveç? Tabii ki müzik yüzünden; müzik beni bu hale getirdi. Yeni bir grup keşfediyorum, menşesi neymiş diye bakıyorum, karşıma %70 İsveç çıkıyor. Diyorum bu tesadüf değil; birbirimiz için yaratılmışız. Sonra aynaya bakıyorum, şüpheye düşüyorum. Ondan sonra yine bir grup buluyorum, yine İsveç çıkıyor, yine aynı sözleri sarfediyorum, yine aynaya bakıyorum, Hakan Kurşun'un dediği gibi dönüp duruyoruz. İşte bu kısır döngünün son ayağı jj.

jj hakkında hiçbir şey bilmiyorum. Gizemli adam(lar). Grup mu, solo proje mi, bu bile muamma. Sincerely Yours firmasından çıkma ve İsveçli bir grup oldukları biliniyor, başka da bir şey bilinmiyor. Bir ben böyle gizemli olamadım valla. Yakından çıkar yeni bilgiler elbet. Gerçi öğrendiğimde başım göğe mi erecek, bilmiyorum. Ama güzel albüm yapmışlar ya, insan merak ediyor.

Tür olarak türlü spekülasyonlar var. Last.fm'de, sağda solda görebilirsiniz. Ben en çok dream pop'u yakıştırdım kendilerine hafif elektronik sosa bulanmış. Birazcık Beach House'a benzettiğim için de olabilir tabii bu. Albümde favorilerim Things Will Never Be The Same Again, Ecstasy ve My Hopes and Dreams.

1 Things Will Be Never The Same Again
2 From Africa To Malaga
3 Ecstasy
4 Are You Still In Valida?
5 My Love
6 Intermezzo
7 My Hopes and Dreams
8 Masterplan
9 Me & Dean

Hiç yorum yok: