1 Şubat 2009 Pazar

Kuş Şarkıları

Kuş sesleriyle uyanmayı ne kadar özlediğimi anlatamam. Senelerdir yazları ailecek Erdek'e gittiğimizde kamplarda hoparlörlerden verilen kuş sesleri güne resmen tebessüm ederek başlamamı sağlar. İlk aşkını orada yaşamış birisi olarak o kuş seslerinin her sabah odamda olmasını isterim, ama yapacak bir şey yok.. Caddeden geçen arabaların kornaları, geçiş sesleriyle uyandırılmak şehirde yaşayan insanların makus talihi. İnsanların emekli olup da sakin, sessiz bir yere yerleşme arzusunun bir nedeni de kuş sesleriyle uyanmak değilse ben de bir şey bilmiyorum. Kuşlar hakkında yazılan şarkıları da şöyle bir düşündüm, sonra dinlemeye başladım ve neden olmasın dedim. İçinde kuş bulunan şarkılardan ve gruplardan bir demeti gelin paylaşalım, sonra uzaklara dalalım..

1- MGMT - Of Moons, Birds & Monsters
2- The Wallflowers - Baby Bird
3- Seabear - Summer Bird Diamond
4- Evan Rachel Wood - Blackbird
5- Babybird - Back Together
6- Beatles - And Your Bird Can Sing
7- Eels - I Like Birds
8- Eva Cassidy - Songbird
9- Nina Nastasia - Bird of Cuzco
10- The Doors - Bird Of Prey

indir

1 yorum:

Unknown dedi ki...

The Trashmen - Surfin Bird adlı şarkıyı da bu listede görmeyi beklerdik =)