12 Şubat 2009 Perşembe

Aşk Şarkıları Volüm 777

Sevgililer Günü temalı haftamız devam ediyor. Oky'nin de gazı vermesiyle Sevgililer Günü playlisti yapayım dedim. Oky demişken Punkreas'ın 26 Aralık-10 Şubat arasında tanıttığı şarkıları toplu halde aynı sitede bulabilirsiniz, bu müthiş fırsatı es geçmeyin derim ben, sürprizler de devam edecekmiş tetikte olun. Playlisti yaparken ilk seçtiğim 20 şarkıyı çok bunalım bulup bir daha liste yaptım, bu sefer içime sindi, oldu dedim. Çoğunluğunu lise zamanımdaki aşk şarkılarından seçmekle birlikte içinizde bir şeyler uyandırabilirsem ne mutlu. İçinizdeki kelebeklerle kalın. (Ece Erken gibi oldum yemin ederim) Listemiz şöyle:

1) U2 - One
2) Jessica Riddle - Even Angels Fall
3) Unkle Bob - Put A Record On
4) Nick Cave & Kylie Minogue - Where The Wild Roses Grow
5) Ville Valo & Natalia Avelon - Summer Wine
6) The Dears - 22. The Death Of All The Romance
7) Jann Arden - Cherry Popsicle
8) Les Respectables - Amalgame
9) Elisa - Come Speak To Me
10) Goo Goo Dolls - Iris
11) LoneStar - Amazed
12) Vertical Horizon - Best I Ever Had (Grey Sky Morning)
13) Oasis - This Guy's In Love With You
14) Evan And Jaron - The Distance
15) Stereophonics - Nothing Compares 2 U
16) Savage Garden - Truly Madly Deeply
17) LeAnn Rimes - Can't Fight The Moonlight
18) Wham - Careless Whisper
19) Muse - Can't Take My Eyes Off You
20) Jason Wade - You Belong To Me
21) Mazzy Star - Fade Into You
22) Andy Yorke - One In A Million
23) The Cure - Lovesong
24) U2 - With or Without You

Sevgililer Günü Playlist Bölüm 1

Sevgililer Günü Playlist Bölüm 2


diceyin kendine şarkısı: A Song For The Lovers - Richard Ashcroft.

2 yorum:

oky dedi ki...

teşekkür ederim, hem playlist için hem de benim playlistimden bahsetme inceliğini gösterdiğin için hehe

alengir dedi ki...

bütün şarkılar güzel eminim çok zorlanmışsındır sadece 20 şarkılık bir liste yapmaya,bir unutulmaz aşk şarkısı da ben yazayım:
Nat King Cole- L.O.V.E