15 Aralık 2008 Pazartesi

Bir Demet Akustik 2

Kendime emrivaki yemedi. 3 günlük bir gecikme bu tembellik seviyesi için iyi de sayılabilir aslında neresinden bakıldığına bağlı. Eskişehir'e dün döndüm, bugün eski tertipe geri döndüm, film, müzik, tv. Serendipity ile final dönemi öncesinin açılışını yaptım, uzun zamandır izlediğim en romantik filmdi. Filmde hissettirildiği gibi birisiyle geçen en romantik an birlikte yıldızlara bakıldığı an galiba, özellikle tertemiz bir gökyüzüne bakıyorsanız.. Bu aralar eski filmlerden eksik olduklarımı tamamlamaya uğraşıyorum aslında biraz da, 93 yapımı Naked'ı da izlemeyen varsa kesinlikle tavsiye ederim, inanılmazmış. Sırada The Usual Suspects, The Notebook ve Into The Wild var (son ikisi yeni sayılır gerçi), yakında tamamlarım herhalde kültür eksikliğimi. :P

Neyse neyse lafı çok uzattım, önceki bir demet akustiğin ikinci dalgası bu. Gözüme şarkılar az görününce BBC Radio1'dan daha önce elimde olan bazı akustik kayıtları da ekledim umarım hoşunuza gider. Playlist şöyle:

1- Lily Allen - Smile
2- The Kooks - Crazy
3- The Coral - Dreaming Of You
4- The Automatic - Golddigger
5- Boy Kill Boy - Maneater
6- Queens Of The Stone Age - No One Knows
7- Embrace - How Come
8- Sons & Daughters - Gilt Complex
9- Razorlight - Golden Touch
10- Apoptygma Berzerk - Until The End Of The World
11- The Bravery - An Honest Mistake
12- Maximo Park - Going Missing
13- My Chemical Romance - Song 2
14- Pulp - Razzmatazz
15- Wayne Hussey - Keep It In The Family
16- The Smashing Pumpkins - Sweet Sweet
17- Marilyn Manson - Coma White
18- Stellastarr* - In The Walls
19- Nine Inch Nails with Peter Murphy - Hurt
20- Lush - Kiss Chase

indir
şifre: pastelzarlar

Hiç yorum yok: