18 Kasım 2008 Salı

Bir Demet Akustik

Akustik kayıt dinlemek büyük zevktir. Özellikle BBC radyoları akustik seven kitle için çağırdığı sanatçılarla ve yaptığı kaliteli kayıtlarla güzel bir nimettir. Kendi adıma söyleyim yeni bir akustik albüm bulduğumda çocuklar gibi seviniyorum. Geçenlerde bulduğum bir podcastte çoğunu bildiğimiz şarkıların değişik akustik kayıtlarını buldum, bugün de audacity sağolsun onları tek tek ayırdım birbirlerinden. Bunlar ilk grup olmak üzere bir grup şarkı daha yayınlayacağım daha sonra. Şimdilik iyi dinlemeler.

1- Archive - Fuck U
2- Coldplay - Clocks
3- Depeche Mode - Shake The Disease
4- Editors - An End Has A Start
5- Goldfrapp - It's Not Over Yet
6- HIM - The Sacrament
7- Hard-Fi - Tide Up Too Tight
8- Honey Ryder - Fly Away
9- Iamx - President
10- James - Laid
11- The Killers - Mr. Brightside
12- Gary Jules - Mad World
13- Muse - Sing For Absolution
14- Nine Inch Nails with Peter Murphy - Hurt
15- Placebo - Every You Every Me
16- The Ting Tings - Great DJ
17- Automatic Baby - One

İndir (şifre: pastelzarlar)

4 yorum:

Hale Nur dedi ki...

iyi bir alternative rock dinleyicisi olarak blogunu bir suredir takip ediyorum, özellikle akustik albumleri tanitman süper.
eski bi blogcu olarak umarim blogun hep boyle guzel devam eder ..

Bellamy. dedi ki...

güzel yorumunuz için teşekkür ederim. kendi çapımda bişeyler yapmaya kasıyorum :)

Hale Nur dedi ki...

rica ederim :)
buarada bişi sorabilir miyim? çok sevdiğim bir şarkı var uzun zamandan beri acoustic versiyonunu arıyorum, rock kills kid den paralyzed. gordugum kadarıyla senin arşivin çok iyi.. şansımı deneyim dedim..

Bellamy. dedi ki...

laptopuma yeni format attım, dvd'lerimi kontrol edip ulaşmaya çalışırım tekrar. büyük ihtimal buluruz bakalım..