27 Aralık 2008 Cumartesi

Yılbaşı Playlistleri - Rakı

Yılbaşı gecesi önerilerine devam. Rakı listesi dediğin ağlatır, süründürür. Ben de daha yumuşak başlayıp sonlara doğru finish him yapayım dedim. Yılbaşı kederi, buyrun burdan yakın.

1- Yüzümden Düşen Bin Parça (Akustik) - Gripin
2- Cheers Darlin' - Damien Rice
3- Angelica (Akustik) - Anathema
4- Apart - The Cure
5- Cenaze - DandadaDan
6- Robabeh Jan - Farid Farjad
7- Rumeli Havası - Sezen Aksu
8- Seni Her Gördüğümde - Erkin Koray
9- Babasiz Kizlar Balosu - Baba Zula
10- Gidin - Peyk
11- Yanıbaşımdan -Duman
12- Dertler Benim Olsun -Orhan Gencebay
13- Beni Anlama -Tarkan
14- Benzemez Kimse Sana - Müzeyyen Senar
15- Yine Mi Çiçek - Sezen Aksu
16- Kac Kadeh Kırıldı - Müslüm Gürses
17- Ağla Sevdam - Yusuf Taşkın
18- Çok Aşığın Var Diyorlar - İncesaz
19- Akşam Oldu Hüzünlendim Ben Yine - Müzeyyen Senar
20- İmkansiz -Zeki Müren
21- Gamzedeyim Deva Bulmam - Barış Manço
22- Herkes Gibisin -Cem Karaca
23- Kimse Bilmez - Zuhal Olcay
24- Dudaklarımda Bir Ateş - Tanju Okan

Rakı Listesini indir Bölüm 1

Rakı Listesini indir Bölüm 2

1 yorum:

guccilittlepiggy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.