30 Aralık 2008 Salı

Yılbaşı Playlistleri - Votka

Veee son 24 saat ve ben henüz bir yılbaşı bileti almış değilim. 1 Ocak'ta güne hayalkırıklığıyla başlamak yerine 'bilet almadım, bu sene o paraya dev bir çikolata alıp kendimi mutlu ettim' havası da gayet cool aslında kendine göre. Ama yine de bilet alma şansım olursa alırım herhalde yarın. Ve para çıksa bile yine burada olacağım onu biliyorum. Sadece yazdığım şeyler değişir işte, bugün Blake Lively ile yemek yedik sonra da Muse konserini izledik onun fotolarını koydum diye anlatırım ehehe.

Hayallerden gerçekliğe inersek hepinize güzel bir yıl diliyorum. Blog çok büyük bir şey değil belki ama müziğe birlikte inandıklarımıza, bu blogu takip edenlere, yorumlarını eksik etmeyenlere, okuyanlara, paylaşanlara, bana devam etme inancı, umudu aşılayanlara, harika bloglarıyla okuma, keşfetme zevkini hissettirenlere, herkese teşekkür ederim. Sağlıklı, mutlu, huzurlu, başarılı, rahat, kazançlı, aşklı, umutlu, müzikli bir yıl dileme eşliğinde son playlistimi koyuyorum. Bol bol eğlenin hemi? Mutlu Yıllar!

1) Future - Cut Copy
2) Such Great Heights - The Postal Service
3) You Really Got Me - Robots In Disguise
4) Spit It Out - IAMX
5) Music Is My Hot Hot Sex - CSS
6) Overpowered - Roisin Murphy
7) Rock and Roll Machine - Client
8) Weird Science - Does It Offend You, Yeah?
9) Bendable Poseable - Hot Chip
10) An Honest Mistake (Superdiscount Remix) - The Bravery
11) That's Not My Name - The Ting Tings
12) Turn it Up - Robots In Disguise
13) Alala - CSS
14) Put You In Your Place - The Sunshine Underground
15) Farkım Yok - Bikini
16) You'll Find A Way - Santogold
17) Atlantis to Interzone (Live) - Klaxons
18) Heartbreaker - Bedük
19) Mercury (CSS Remix) - Bloc Party
20) Le Disko - Shiny Toy Guns
21) Pogo - Digitalism
22) Smack My Bitch Up - Prodigy
23) Beggin' (Pilooski Edit) - Franki Valli
24) Keep On Rising - Ian Carey

Votka Playlist Bölüm 1 indir
Votka Playlist Bölüm 2 indir

Hiç yorum yok: