25 Aralık 2008 Perşembe

Yılbaşı Playlistleri - Şarap

İlk gerçek anlamda kar dün düştü yurdumuz sınırlarına. Kafamıza yerleştirilen yılbaşı imgelerinin başında kar olduğu için herkes içinden sevinmiştir az çok kar gördüğüne yılbaşından önce. Ben dün gece farkettim kar yağdığını, hem de bütün gün sert bir rüzgarla kara maruz kalmışken, sonra da bi 5 dakika bütün benliğimle seyrettim penceremden.

Çocukken çok güzeldi yılbaşılar diyeceğim, anti klişe timi gelip dövecek beni biliyorum. Çünkü annem de çocukken çok güzeldi yılbaşılar diyor, babam da, ben de, dedem de, onun babası da derdi herhalde. Ama büyüdükçe maruz kaldığımız hayatın kara yüzü hangi devirde olursa olsun yaş belli bir noktaya gelince elimizden alıyor yılbaşı mutluluklarını, heyecanlarını. Benim için ayrı bir heyecanlı olan yılbaşılar (doğumgünümdür aynı zamanda) yerini şu tatili bir gün daha birleştirsem de evde yatsam sinsiliğine bırakıyor gün geçtikçe. Kendimi dizginliyorum, düşüncelerimi kısıyorum, hayır bu sene de değişik bir şey olmayacak, lanet olası bir gün işte tandansına bırakıyor. Geçen sene yaptığım telefon konuşmaları, içten arkadaş sarılmaları yine büyük bir anlam ve mutluluk ifade ediyordu, bu sene yarısından azına razıyım, seneye bunun da yarısından azına. Şerefe.

Bu kadar bunalımın üstüne yazı nasıl toparlanır, şöyle: Gelin yılbaşı mutsuzları, mutluları, sarhoşları, ayıkları, ailesiyle geçirecek olanları, sevgilisinin kollarında huzuru bulacak olanları, rus kızlarıyla alem yapmayı düşünenleri, fakirleri, yaşlıları, gençleri bir olalım ve müziğin ortak paydasında buluşalım. Ben her mod için ayrı playlistler hazırlayarak katkıda bulunmayı planlıyorum gecenize, küçük bir hediye belki de. Nasıl derseniz. Yılbaşına kadar her gece bir playlist, başka bir içki tadı. Bugün şarap, yapıp yapmamak size kalmış elbette ki. Kocaman bir şerefe!

Şarap Playlisti:

1) Dream Brother - Jeff Buckley
2) My Mistakes Were Made For You - The Last Shadow Puppets
3) Let Me Kiss You - Morrissey
4) Brasil - Elefant
5) The Letter - The Black Heart Procession
6) Sing For Absolution - Muse
7) 23 - Mor Ve Ötesi
8) Back To Black - Amy Winehouse
9) Better Do Better - Hard-Fi
10) Metal Heart - Cat Power
11) Tigress - Songs: Ohia
12) While My Guitar Gently Weeps - Martin Luther McCoy
13) Mykonos - Fleet Foxes
14) Elephant Gun - Beirut
15) As I Sat Sadly By Her Side - Nick Cave
16) If You Could Only See - Tonic
17) Alcoholic - Starsailor
18) Yarım Kalan Şarap - Kreş
19) Leave - Heavens
20) No I In Threesome - Interpol
21) Scorpio Rising - Death In Vegas
22) The Ground Beneath Her Feet - U2
23) Such A Rush - Coldplay
24) Lilac Wine - Jeff Buckley

Şarap Listesini indir Bölüm 1
Şarap Listesini indir Bölüm 2

Şerefe!

3 yorum:

guccilittlepiggy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Şehirli Derviş dedi ki...

"Song Ohio" ile şarap içilmez.Sigara içilir.

Bellamy. dedi ki...

Dün gece şarapla dinledim de Fleet Foxes'a kadar kendinizi öldürmezseniz devamı güzel gidiyor. :)

o baştaki bunalım sıraya da 1 tane neşeli şarkı atıcam yoksa dayanılmaz oluyor.