20 Haziran 2009 Cumartesi

moby insan değilsin


29 haziran yayın tarihli moby'nin walk with me isimli albümü benim takibimle son 2 haftadır internette , ben de 1 haftadır çılgınlar gibi dinliyorum ve resmen doyamıyorum , moby sen ne yapmışsın arkadaş!?
ilk dinleyişte biraz bayık gibi gelebilir bazılarınıza ama şiddetli tavsiyem masaüstünüzden bi süre silmemeniz ve 2. kez dinlemeyi unutmamanız .

senin grafiklerini çizimlerini yerim ben gibi seviye çıtamı an be an indiricem bu albümün riviğüvünü yazarken sanırım ; ciddiyetle başlamaya çalıştığım yazıda albümü 21893712. kere baştan dinlerken . *devrik cümlelerle daha etkileyici olabiliceğimi düşünüyo olmalıyım bence büyük hata*yaşasın çelişki*

albümün ilk klip şarkısı shot in the back of the head , ve fantastik übermensch david lynch tarafından yönetilmiş.




atlamadan art arda dinlenesi bi albüm , uzun süredir bu kadar ağzımın suları akarak tam bi albüm dinlememiştim , ama boyle hayvani beğenilerle yani , hmm iyiymiş dediğimiz çıtırık albümler gibi deil . o derece . öyle güzel .

bu albümü hemen dinlemeye başlamanızı o kadar çok istiyorum ki kısa kesip cennete giden yol'u göstericem size çok gizli ve hınzır şekillerde , çünkü en son manic street preachers post'umu gaddar blogger ekibi kalpsizce silmiş , kafanıza yanardağlar patlasın inşallah kopirayt avcıları diyor ve aşağıdaki son satırın üstüne tıklamanızı öneriyorum kreyzi dens in kayseri ekibi.

daha da bişey yapamam artık canım aa hadi bakalım parmak uçlarımıza basarak in-dri-yoru-z .


----------------
Now playing: Moby - A Seated Night
via FoxyTunes

2 yorum:

darkelf dedi ki...

oh yeaa.. içime su serptiniz efenim.. tek beğenen benim sanıyordum, üzülüyordum.. çok tenkyuveriyor bu güzide yazınız içün..

berraque dedi ki...

ben tenk yu , imo kalpler sana sdfsff