18 Haziran 2009 Perşembe

İyi Müzik, Soğuk Hava

İzlanda hakkında bi kaç bişey söyle deseler, Sigur Ros, Eidur Gudjohnsen, bi de Seabear derim. Biraz müziğe biraz da futbola ilginiz varsa ilk ikisini duymamış olmanız imkansız zaten.
Sindri Mar Sigfusson adlı sevimli kardeşimizin 7 kişilik (Emrah mode'la söylüyorum) ''sıcacık'' grubu Seabear Singing Arc ve The Ghost That Carried Us Away albümlerinden sonra hala stüdyoda yeni albüm kayıdı için. Sindri kardeşimizse boş durmamış, bizlere solo bir albüm yapmıııış Sin Fang Bous ismiyle. (Oley) Albüm kapağını da Seabear elemanlarından Inga'yla birlikte yapmış Sindri, böyle de tatlı insanlar, keşke Türkiye'ye gelseler, neyse. O kadar heyecanlandım ki dinlemeden koyuyorum linki falan, davranın birlikte dinleyelim. Benden hayatınıza bişey katmanızı isterseniz Seabear derim, ilk 3 maddede, o yüzden highly recommended, daha dinlemeden!

Neye mi benziyor, müziği deil de hissettirdiklerini söyleyim son olarak; Evlenmişsiniz, çocuklarınız bahçede istop oynuyor. İlkokul 3'e giden çocukların pastel resimleri gibi sağdan dağdan gelen bir dere akıyor, geceleri tahta evinizden baykuşları duyuyorsunuz ve huzur doluyorsunuz ya da ben çok saçmalıyorum. Bir tracklist ve hoppa!

01. Advent In Ives Garden
02. The Jubilee Chorus
03.Catch The Light
04. Sinker Ship
05. Melt Down The Knives
06.Clangour And Flutes
07. We Belong
08. Carry Me Up To Smell Pine
09.A Fire To Sleep In
10. Fa Fa Fa
11. Poi Rot
12. Lies
http://www.zshare.net/download/5286660429832ad4/

1 yorum:

berraque dedi ki...

biz çok sevdik