11 Mayıs 2009 Pazartesi

merebe ben berraque , the beatles'la tanışın .



müzik benim için kendimi bildim bileli acayip mühim ama aynı zamanda gayet süperfisyal *bayılıyorum türkçeleştirmelerime* bi mesele olmuştur .
yani hakkında bolbol konuşulaşı ve paylaşılası , lakin biyografimsi ansiklopedimsi yazılarla kasmamak gereken bi olgu gibi , en azından benim öyle bi yetimin olmadığını belirtmek isterim . yani çok sevgili oscar wilde'dın sözüne modifiye yaparak diyebilirim ki "music is far too important a thing ever to talk seriously about" . r.i.p bebeyim

çocukluğumdan beri biraz da annemin durdurulamayan ringo starr aşkı vesilesiyle dinleyip bıkmadığım , saygımın sonsuz ötesi olduğu , hatta dinlemeyenlere zorla benimsetmeye çalıştığım , sevmeyenlerin haklarında spekülasyonlar çıkardığım , farkında olmadan şimdiki müzik piyasasının bu kadar gelişmesine önayak olan the beatles'dır .
bu sebeple the beatles dinlememiş bi insanın 70s ve sonrası türemiş diğer herhangi bi müzik türünde bana vikvikvik ötmesi tarafımdan ciddiye alınmadan "hee hee evet" cevabını alır .
toplama çıkarmayı öğrenmeden trigonometriye geçiş yapmak gibi bişey bu ayol .

şimdiye kadar hiç beatles dinlememiş bi insana ilk dinlemesini önericeğim şarkı da , akıllara ilk gelen let it be ya da all you need is love yerine i am the walrus olur .

jim carrey'in de aşmış bi şekilde kavırlamış olduğu i am the walrus diğer bi çok beatles şarkısı gibi hala sözlerinin ne anlama geldiği konusunda spekülasyonlar olan bi şarkı .




hayatında sadece 10 dakika bile mutlu olmuş bi insanın beatles'ı sevmemesine imkan yoktur gibi gelir bana hep .
her şarkısına ayrı post yazılabilicek böyle efsanevi bi grup için minüskül bi post olduysa da ilk yazımın bu olması beni tatmin etmedi değil.


"Love is old, love is new,
love is all, love is you."

----------------
Now playing: The Beatles - Because
via FoxyTunes

"

1 yorum:

voodoo girl dedi ki...

en baştaki fötöye bittim