17 Mayıs 2009 Pazar

Eurovision Neighbourhood Contest 2009

Biliyorum, biliyorum bunun ne işi var burada dediniz bi an için. Ne kadar skimsonik bir komşuluk, siyasi gösteri olsa da işin diğer ucunda müzik var. Hoş bu siyasi yıkama yağlama ve müzik arasında bir de baldır ve bacaklar var. Hatta yurdum ulusal kanallarının göstermeye cesaret edemeyeceği kadar erotizm var. Göz attığım kısımda artık hatunların iç giyim tercihlerini beğenimize sunduğunu gördüm ki bu yarışmayı Türkiye Radyo ve Televizyonu adlı mutaasıp bir partinin yönetimindeki devlet kanalı veriyor. R. Tayyip izleyip yarışmanın en seksi şovlarından birini sunan Azerileri mi desteklemiş midir bilinmez ama bence Ermenistan'dan oyları sunan hatun için bi 5 dakikalığına sınır kapıları açılsın. Şaka lan.

Elbette ki böyle şovlarda görselliğin de öne çıkması lazım kazanabilmek için. Yalnız keşke adı Eurovision Show Contest'e çevirilse. Lan adamlar Dita Von Teese'yi çıkardı, show kazanacak olsaydı o kazanırdı da demeyin, orada Patricia Kaas çıktı ve adeta dalga geçildi aldığı oylarda. Eurovision Neighbourhood Contest de güzel bir öneri, hatta bunu çok beğendim şimdi yazarken.

Ülkemiz yine 4. oldu bu yıl da. Kimi göndersek 4. oluyor zaten, Kenan Doğulu 4. oldu, Athena 4. oldu. Mor ve Ötesi 7. olmuştu sanırım, bu durumda ölüsü bile alıyor bu puanı demek lazım, Mvö'yü tenzih ederek. Hadise'nin şovunu kaçırdım ancak vokallerinin çok kötü olduğu konusunda ev halkından duyumlar aldım. Çok da üzülmemek lazım, kızcağızı da üzmemek lazım, ödülü alan grubun şarkısını son çalışlarında dinledim ve pek bir şey göremedim açıkçası. Hadise dinlemesem de Düm Tek Tek bu şarkıdan çok daha iyi bir şarkı, bunu söylerim.

Küçük bi ülke olsak, etrafımıza 8-9 komşu alsak bu yarışmayı her sene kazanırdık sanırım. Daha da kolayı Türk Cumhuriyetlerini de sokmak kazanmak için. Kazakistan 12 points, Turkmenistan 12 points diye diye gider mis gibi... Başka önerisi olan?

Hiç yorum yok: