20 Mayıs 2009 Çarşamba

last fm gibi genre uydurasım var



evet pastel zarlar okuyucusu (milyonlara hitap ediyorum o açıdan) gün geçmiyor ki yeni bişey uydurmayayım , yeni bir fikirle atılmayayım bloglara yavrusu kaçırılmış bıldırcının kediye atılması misali . *sanmıyorum ki bıldırcın saldırgan bi kuş olsun ,dombili guburuk bi tip , ama işte can havliyle o bile kartal oluyor*

ankara'ya döndüğümde çılgın partiler veriliceğini duymanın verdiği o ayakparmaklarını kıvırtan hazla birden bire elektronik müziğin kollarına atmış buldum kendimi , çalan şarkı justice - the party'idi ,
bildiğimiz gibi ed banger'dan uffie vokalli bi castis parçası the party .
ve dedim ki kendi kendime şarkıyı dinlerken , "yau ne kadar şımarık bi tip bu afi " dedim ama asla bi sinir olma bişey hissetmemiştim bunu farkederken , halbuki şımarık kız tipinden bursa sporlu holigan taraftarın beşiktaştan nefret etmesi kadar hırçın bir şekilde nefret ederim ben .
lakin gel gelelim sadece uffie degil bu tip şımarıklıklarla gönlümüzü fetheden daha başka insanlar da var müzik camiasında .
bunu farkedişimle dedim ki "bi tek sen misin götünden genre uyduran , her boka indie , electro vikvik diyen ey last.fm , ben de uydururm elbet ! "
bu şekilde kendi kendime konuşurken yanımda oturan kedinin garip bakışlarına mazur kaldığımı farkedip sesli düşünmeyi kesmem gerektiğini anladım .
herkes gibi o da last.fm* sempatizanı olmalı diye düşündüm , nitekim benim last.fm'den hiç mi haz etmediğim kitlelerce bilinen bir gerçek . *kahverengi çünkü kaka.

ve ardından bu genre çıktı : spoiltronic ,
etimolojisi spoilt ve electronic kelimelerinin balzamik sosla harmanlanışından meydana gelmekte . sos kısmını etkileyici olsun diye salladım evet
.

işte sassy kızlarımızdan bazıları ,

santigold
uffie
yelle
css
yazmaya içim el vermese de , katy perry kişisi .
the ting tings
lady gaga

bi kaç adet de türk spoiltronic örnek veresim var ama yukarıdaki isimlerle bukadar yakın dururlarsa üzüntü yaratabilirler ,
yine de bakınız ;

hande yener
demet akalın
serdar ortaç *evet*

bir sallamasyon post'u daha bitirmenin huzuruyla yatabilirim artık ,
iyi geceler müzik dostları .

----------------
Now playing: Yelle - Je Veux Te Voir
via FoxyTunes

3 yorum:

darkelf dedi ki...

uzun zamandır bir postu okurken bu kadar eğlenmemiştim.. klavyenize zeval gelmeye..

Bellamy. dedi ki...

yurdumuzun sassy kızlarından serdar ortaç ahuhaha

berraque dedi ki...

yalansa yalan diyin