21 Kasım 2008 Cuma

Joy Division Live At The Factory, Manchester, 1979

24 Hour Party People'ı izleyip oldukça etkilendim geçen günlerde. Hatta izledikten sonra direkt Joy Division hakkında Control isimli bir film daha olduğunu öğrenip gaza geldim ama bilindik uyuşukluğum yüzünden indirip de izleyemedim henüz. Zaten vize dönemi öncesinde şu an elimde 5 tane merak edip aldığım, indirdiğim film var ve ben biliyorum ki ders çalışmamak için onları kullanacağım bu haftasonu, insanın kendini tanıması kötü bir şey.

Joy Division gerçekten Tony Wilson'un yardımları sağolsun (hepimizin teşekkür etmesi lazım aslında) rock müziğin yolunu değiştirmiş bir grup. Factory Records bir yana Hacienda ve Factory gibi efsane kulüplerin adının hala anılmasını sağlamak büyük bir iş ta o zamandan. Ian Curtis 30 yıl öncesinden bugün hala Interpol gibi büyük grupların vokallerine yol gösteriyor mezarından, içi rahattır umarım. Bize de o günden kalan kayıtları dinlemek düşüyor, pek iyi kalite olmasa da.. Efsane Factory'den bir Joy Division konseri gelsin o zaman.

Tracklist:
01. Dead Souls
02. The Only Mistake
03. Insight
04. Candidate
05. Wilderness
06. She's Lost Control
07. Shadowplay
08. Disorder
09. Interzone
10. Atrocity Exhibition
11. Novelty
12. Transmission

indir

Hiç yorum yok: