7 Eylül 2008 Pazar

Bayanlar Baylar: Kings Of Leon!

Kings Of Leon çok eskilere dayanan bi tarihe sahip değil aslında çok da eski olmayan hayatımda. Neden bu kadar süre ıskaladığım ise meçhul, aslında biliyo gibiyim, şu yüzdendir; bu adamlar medyada gazlanmıyor! Daha geçen gün Stereogum'da olması lazım, neden Kings Of Leon bu kadar underrated adlı bir haber gördüm ve gerçekten öyle olduğunu farkettim.

Ama ben haksızlık etmiyorum değil mi çocuklara? Kesinlikle etmiyorum. 1.5 ayda üçüncü haberleri olacak yamulmuyorsam. Bu sefer parça pinçik değil haber, artık albüm bilgisayarımda pırıl pırıl duruyor. Ve bu sefer hiç de underrated duracak gibi bir havaları yok, taş gibi bir albüm çalıyor şu an iTunes'da.

Caleb Followill albümden bahsederken Keane gibi konuşmuş, uyuşturucudan kurtulmak için aldığı rehabilitasyon süreci ona çok çok iyi gelmiş ve şu ana kadar yazdığı en iyi şarkıları yazmış. Gerçekten öyle mi peki? Kulaklarım 'evet, öyle' diyor. Karşılaştırmak için örnek verirsem Only By The Night, Killers'ın Hot Fuss'u ayarında.

Çok çok iyi, hayır iyi değil harika bir giriş şarkısı Closer, albümün silahşörleri Crawl ve Sex On Fire, yeni Milk I Want You ve albümün gizli forveti Use Somebody albümün başlangıcıyla bitişi arasındaki süreyi farkettirmeyecek kadar akıcı ve güzel.

Yarına yayınlayım diye düşündüm albüm yazısını ama heyecanlanınca vazgeçtim; ağzınıza bir tutam bal çalmak için Closer gelsin bakalım. indir

Hiç yorum yok: