9 Mart 2009 Pazartesi

Pakistanlı Büyülü Masallar

Bat For Lashes'ı bir tavsiye üzerine 6 ay önce falan dinlemiştim ama müziği o kadar dikkatimi çekememiş olacak, herhalde o ara başka bir şeye çok yoğunlaşmıştım. Gerçekten farketmem geçen ay Radyo Eksen'in kafama kaka kaka Glass'ı çalmasıyla oldu, sonra baktım bu kızın (önce grup sanıyordum evet, ne var?) gayet aşmış bir ilk albümü varmış, tebrik ettim kendimi dikkatimden dolayı. Şimdi kaçırdığım aylara yanıyorum. Neye benziyor derseniz, öncelikle Cat Power derim. Sonra içine biraz Blonde Redhead, biraz Pj Harvey, biraz Tori katarım. Ama yine de siz siz olun kimseye benzetmeyin, kendi yazdığı mükemmel şarkılarla Bat For Lashes ayrı bir yere konmayı gayet hakediyor.

Şarkılarında buram buram esen mistisizm için Pakistan'lardan gelip Brighton'dan çıkan güzel hatun, asıl adıyla Natasha Khan şöyle diyor: Küçükken yatmadan babam hep çok ilginç masallar okudu bana, uykularımda onları yaşadım. Bu güzel hatunun ikinci albümü de piyasaya düşmek üzere, 6 Nisan'da çıkacak Two Suns'dan bir şarkı daha yayınlandı bugün adı Daniel. Şarkı linki verip postu deldirmeyi (sildirmeyi) düşünmüyorum ama şöyle yönlendirebilirim sizi biraz merakınız varsa: http://theyellowstereo.com/2009/03/bat-for-lashes-daniel/ İlginiz yoksa bile aşağıdaki videoyu bir izleyin, belki bir şeyler uyanır.

Hiç yorum yok: