20 Ocak 2010 Çarşamba

Bir Grubun Level Atlamasi | Rupa & the April Fishes


Hintli arkadasimiz Rupa'nin dunya muziklerine merak sarmasi kivilcimiyla kurulan rtaf, kendilerine global agit-pop grubu olarak acikliyorlar.. ilk albumleri icin bu tanimin cok yerine oldugunu soyleyebiliriz..

Ilk albumleri olan ExtraOrdinary Rendition'u biraz gec dinleyebildim.. daha dogrusu biraz gec tanistim.. bazi albumlerin aksine dinledikce sevilen degil ilk anda vuran sarkilar iceriyor ilk albumleri.. albumun tek ingilizce sarkisi Wishfull Thinking iyi bir baslangic olabilir gruba.. Grubun solisti Rupa Hindistan'dan sonra Fransa'da egitim gormus, bundan dolayi albumde hatiri sayilir fransizca sarkilar var.. Les Abellies kesinlikle dinlenmesi gereken bir rtaf parcasidir ki linkini paylasacagim yazinin sonunda..
Ilk albumden yeni yeni haz almaya baslarken Este Mondo bombasi patladi grup tarafindan.. ExtraOrdinary Rendition'dan aldigim referans ile hemen dinlemeye koyuldum albumu.. Genellikle sevilen bir grubun yeni albumu '' Olmamis abi eski albumun tadi ayri '' havasinda incelendigi icin biraz zaman verdim ve gordum ki Rupa & the April Fishes tabiri caizse level atlamis.. Ilk albume gore daha olgun bir sound izlenimini edindim hemen.. Albume adini veren sarki Este Mondo'yu dinledikten sonra hemen aklima Serenade parcasi geldi.. Bu sarkida kayitsiz sartsiz insana bir mutluluk duygusu veriyor.. Albumun diger sarkilarini ise dinledikce kulaga oturmasi, sagda solda anlamini bilmedigim fransizca kelimeler soylememe neden olmaya basladi.. internette her ne kadar sarki sozlerini arattiysamda, tum sarkilara ulasamadim maalesef..

Modern Dunya muziklerini seviyorsaniz veya ic rahatlatici, ferah bir muzik dinlemek isterseniz Rupa & the April Fishes kesinlikle hastasi olacaginiz bir gruptur ve siddetle tavsiye ediyorum.. kafalarda on bilgi olussun diyede iki tane sarkisini koyuyorum ilk albumden..

Hiç yorum yok: